Princezna Kate z Walesu má rakovinu

22.03.2024

Dnes večer oznámila princezna Kate z Walesu ve videu se slzami v očích velice smutnou zprávu - v lednu jí byla diagnostikována rakovina.

Během ledna informoval Kensingtonský palác, že princezna z Walesu byla přijata do nemocnice London Clinic kvůli plánované operaci břicha. Ke svým povinnostem se měla vrátit až po Velikonocích, což ovšem vyvolalo diskuze a konspirační teorie o jejím zdravotním stavu či manželství.

Princezna Kate své sdělení začala poděkováním: "Chtěla jsem využít této příležitosti, abych Vám osobně poděkovala za všechny úžasné zprávy plné podpory a za Vaše pochopení v době, kdy jsem se zotavovala z chirurgické operace. Pro celou naši rodinu to bylo neuvěřitelně těžkých pár měsíců, ale měla jsem fantastický lékařský tým, ktery se o mě skvěle staral, za což jsem moc vděčná."

Poté však řekla zprávu, kterou nikdo nečekal a pro samotnou princeznu byla velkým šokem. "V lednu jsem podstoupila rozsáhlou operaci břicha v Londýně a tehdy se mělo za to, že můj stav není rakovinný. Operace byla úspěšná. Testy po operaci však prokázaly přítomnost rakoviny. Můj lékařský tým mi proto doporučil, že bych měla podstoupit preventivní chemoterapii a nyní jsem v počátečních fázích této léčby."

Uvedla, že pro ni bylo těžké říci dětem (princům Georgovi a Louisovi a pricnezně Charlotte), že je nemocná a ujistila je, že již podstupuje léčbu, aby se o ní nebály. Dále řekla, že se cítí dobře a každým dnem je silnější, protože se soustředí na věci, které jí pomáhají s léčbou. S Williamem dělají všechno proto, aby to zpracovali a zvládli v soukromí a v zájmu jejich mladé rodiny, přičemž William je pro ní velkým zdrojem útěchy a klidu, stejně jako láska, podpora a laskavost, kterou jí lidé projevili. Požádala však o čas, prostor a soukromí. A také uvedla, že její práce jí vždy přinášela hluboký pocit štěstí a těší se, až se vrátí, jakmile toho bude schopná, ale nyní se musí soustředit na plné uzdravení.


"Pro všechny, kteří čelí této diagnóze, ať už jakékoli formě, prosím neztrácejte víru ani naději. Nejste sami."


Bohužel princezna Kate z Walesu není jedinnou členkou britské královské rodiny, které byla diagnostikována rakovina. Loni v červnu se Sarah, vévodkyně z Yorku svěřila s informací, že jí byla diagnostikována rakovina prsu a aby toho nebylo málo, na začátku nového roku jí byl ještě diagnostikován zhoubný melanom. Jak jsme již informovali, ke konci ledna podstoupil král Charles III. operaci kvůli benignímu zvětšení prostaty. Při této operaci mu však diagnostikovali rakovinu.

V případě princezny Kate a krále Charlese III. se neví s jakým typem rakoviny se potýkají.


Princezně Kate, ale i králi Charlesovi III. a Sarah, vévodkyni z Yorku přejeme hodně sil a hlavně zdraví.


Žoly a Lily


Zdroj: https://www.instagram.com/princeandprincessofwales/?hl=cs


© 2018 - 2024 Royal letters-replies Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky